Wszystko marek Desigual i Diesel ekstra -30% Pokazywać >>

Jak pozycjonujemy nasze produkty

Produkty są pozycjonowane na stronie BIBLOO za pomocą algorytmu, który w zasadzie przypisuje każdej pozycji wartość liczbową na podstawie złożonych obliczeń.
Na podstawie tej wartości produkty są następnie szeregowane w kolejności. Na wysokość tej wartości liczbowej wpływają różne atrybuty: liczba sprzedanych dziś sztuk, sezonowość produktu, wysokość aktualnego rabatu.

Istnieje również możliwość nadania priorytetu lub pomijania produktów na podstawie ich marki i kategorii. System administracyjny BIBLOO pozwala również na "premiowanie" produktów w oparciu o liczbę obejrzeń szczegółów produktu oraz za lepszy stosunek odwiedzin do sprzedaży.

Ponadto strona BIBLOO stosuje personalizację, czyli rejestrowanie zachowań klienta na stronie internetowej i próbę zaoferowania mu produktów podobnych do tych, które wykazał zainteresowanie oglądaniem lub kupowaniem w przeszłości przy kolejnych wizytach.

W górę